Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΡΡΗΣΙΑ θέλει ο κόσμος απ' όλους μας για να ξαναγίνουμε ΕΛΛΗΝΕΣ.

Φίλοι μου ήμουν σίγουρος πως το χθεσινό μου κάλεσμα με την ανάρτηση : 

Στο ενιαίο μισθολόγιο και οι εισηγμένες ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ). Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ της περιφέρειας Αττικής.

 δεν θα το προσπερνούσατε και θέλησα να προσθέσω  με παρρησία, λόγια αυτονόητα καθημερινού ανθρώπου αποφασισμένου να ταράξει και με αυτό τον τρόπο συνειδήσεις.

Δεν αρκεί να μεταφέρουμε ειδήσεις άλλων μέσω των blogs που πολλοί τελευταία έχουμε και δημοσιεύουμε διάφορα θέματα, είτε από  εφημερίδες είτε άλλα μέσα. 
Πρέπει επώνυμα και με παρρησία να πούμε αυτό που πιστεύουμε αναλαμβάνοντας και το ΚΟΣΤΟΣ.  Οι συμπολίτες μας δεν επιθυμούν να τους μεταφέρουμε την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, αλλά την επώνυμη προσωπική μας άποψη. Τα blogs (ημερολόγια) γιαυτό δημιουργήθηκαν, για να μεταφέρουν προσωπικές απόψεις ή έστω τα προσωπικά μας σχόλια για κάτι που αναδημοσιεύουμε. Για ψάχτε και πείτε μου πόσοι μεταφέρουν την προσωπική τους άποψη στα όσα καθημερινά αναδημοσιεύουν.
Ο κόσμος παρά την ταραχή στην οποία έχει περιέλθει λόγω της αναπάντεχης κάθετης πτώσης της χώρας μας, αναζητεί συνεχώς και παντού τον καθαρό προβληματισμό. 

Αυτό το blog όπως και αυτό του ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ δεν το δημιούργησα για να κυνηγήσει να έχει πολλούς επισκέπτες σε ημερήσια βάση. 

Ελεύθερο βήμα προβληματισμού και αλληλοενημέρωσης ήταν και είναι ο σκοπός μου.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών σε όλη τη διάρκεια της ημέρας πραγματικά δεν το περίμενα. Η άποψη που εξέφρασα σχετικά με τις ευθύνες των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ της περιφέρειας Αττικής, τους οποίους πρώτος εγώ τους έχω ψηφίσει πολλαπλές φορές, αύξησε την επισκεψιμότητα και την ανταπόκριση από 25 άτομα κατά μέσο όρο την ημέρα σε 270, με αύξηση αυτών που το επισκέφθηκαν για πρώτη φορά κατά 92%.

Ο κόσμος θα εκφράσει την δυσαρέσκειά του συντριπτικά με την πρώτη ευκαιρία και είναι κρίμα, ειδικά οι νέοι βουλευτές να μην έχουν το κουράγιο να ακολουθήσουν αυτούς τους ανθρώπους που σύσσωμα και καθημερινά λέει ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΣΩΤΗΡΙΑ - ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.